Csípőfájdalom – Csípőkopás

Vegyen igénybe szakszerű segítséget!

Dr. Domán István Ph.D. ortopéd sebész főorvos az Egyesült Királyságban és hazánkban szerzett széles körű tapasztalatait felhasználva szakszerű megoldást tud nyújtani a csípőfájdalommal és csípőkopással járó problémákra. A gyógyításra számtalan alternatíva létezik, beleértve a sebészeti és a konzervatív kezeléseket is. Elsősorban a problémás ízület pihentetése, jegelése, fizioterápiás kezelése történik meg, és amennyiben ezek a módszerek nem hoznak megfelelő eredményt, akkor végezzük el az alternatív kezelésmódokat.

Hogyan kerülje el a műtétet?

A halogatás azért sem kedvező egyetlen betegnél sem, aki a csípőfájdalom kezelésére szorul, mert egy idő után már nincs más megoldás, csak a csípőprotézis műtét. Amikor reggeli ébredés után úgy érzi, csípőízületei berozsdásodtak, azonnal keressen fel minket, hiszen ez gyakran a csípőkopás első jele lehet! Ez az állapot gyakran elmúlik egy idő után, mert a szervezete „hozzászokik”. Ekkor még nincs csípőfájdalom, de vissza fog jönni. Ne várja meg azt az időszakot!

Legyen újra teljes az élete!

Dr. Domán István Ph.D. bármilyen problémára megoldást tud nyújtani, ahol a csípőfájdalom és a csípőkopás az úr, legyen szó farizom környéki, comb oldalába sugárzó, lágyéktáji, vagy akár derékba sugárzó fájdalomról.

A csípőfájdalom megnehezíti a mindennapok szépségét, hiszen minden egyes lépés nagy kínokkal járhat. Dr. Domán István módszerei hatásosan szüntetik meg a csípőfájdalom kellemetlen érzését. A csípőkopás egyik leggyakoribb okaként ismert csípőízületi impingement műtéti megoldásával véglegesen megállítható a csípőkopás és vele együtt búcsút mondhat a csípőfájdalomnak is.

Ne habozzon hát, vegye fel velünk a kapcsolatot, és a csípőfájdalom, csípőkopás problémáját oldja meg véglegesen!

Megosztaná másokkal is?

Megosztás itt: facebook